Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (2)Реферативна база даних (24)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Дакі О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Дакі О. А. 
Тематична класифікація назв суден в українській морській термінології [Електронний ресурс] / О. А. Дакі // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Філологічні науки. - 2015. - Вип. 5. - С. 119-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpufn_2015_5_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 470.535 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Дакі О. А. 
Із спостережень над мотивацією флорономенів (на матеріалі українських південнобессарабських говірок) [Електронний ресурс] / О. А. Дакі // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2010. - Вип. 29. - С. 180-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2010_29_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.023 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Дакі О. А. 
Українська морська терміносистема: предметно-семантична організація [Електронний ресурс] / О. А. Дакі // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2015. - Вип. 38. - С. 126-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2015_38_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 68.26 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Дакі О. А. 
Семантика та лексикографічне опрацювання морського терміна порт [Електронний ресурс] / О. А. Дакі // Одеський лінгвістичний вісник. - 2015. - Вип. 5(1). - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/olinv_2015_5(1)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.171 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Дакі О. А. 
Тематичні групи в українській морській терміносистемі [Електронний ресурс] / О. А. Дакі // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 54. - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_54_38
Попередній перегляд:   Завантажити - 311.966 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Дакі О. А. 
Номінація городніх квітів в українських південнобессарабських говірках [Електронний ресурс] / О. А. Дакі // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 10 : Проблеми граматики і лексикології української мови. - 2011. - Вип. 7. - С. 298-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_10_2011_7_69
Попередній перегляд:   Завантажити - 680.471 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Тимощук О. М. 
Критерій оптимальності процесу технічного обслуговування суднових комплексів [Електронний ресурс] / О. М. Тимощук, О. А. Дакі, О. М. Коломієць, І. В. Трофименко // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2017. - № 4. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2017_4_20
Наведено математичну модель процесу технічного обслуговування і ремонту суднових комплексів, що дозволяє одержати кінцеві аналітичні вирази для розрахунків відповідних показників ефективності процесу експлуатації суден. Також модель дозволяє оцінити вплив системи відновлення суднових комплексів, як сукупності засобів контролю, діагностичних і ремонтних засобів, комплектів запасних елементів, виконавців, що взаємодіють з об'єктом експлуатації за встановленими правилами, на ефективність процесу технічного обслуговування і ремонту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 430.198 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Данік О. В. 
Верифікація технології експертного визначення уступки між вартістю та ефективністю системи навігації та управління рухом [Електронний ресурс] / О. В. Данік, О. А. Дакі, О. М. Коломієць, А. В. Горбань // Новітні технології. - 2018. - Вип. 1. - С. 29-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novteh_2018_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 306.316 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Тимощук О. М. 
Прикладні аспекти застосування пасивних радіотехнічних комплексів до вирішення задач контролю водних акваторій [Електронний ресурс] / О. М. Тимощук, О. М. Коломієць, А. В. Горбань, О. А. Дакі // Новітні технології. - 2017. - Вип. 2. - С. 87-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novteh_2017_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.478 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Дакі О. А. 
Розробка автомата контролю лінійних і нелінійних систем управління та навігації засобів водного транспорту [Електронний ресурс] / О. А. Дакі, Ф. О. Кривошей, С. Л. Панов // Наукоємні технології. - 2018. - № 4. - С. 458-464. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2018_4_12
Показано, що апаратура контролю систем управління та навігації засобів водного транспорту включає генератор вхідних стимулюючих впливів (тест-сигналів), вимірювальний пристрій, що дозволяє визначати вихідну реакцію об'єкту контролю на вхідний стимулюючий сигнал, пристрій обробки інформації та пристрій реєстрації. Обгрунтовано, що при контролі довільних лінійних систем можна використовувати синусоїдні вхідні сигнали й тим самим позбавитися від необхідності перебудови перетворювача код-аналог і шифратора, що суттєво спрощує схему автомата контролю. Для отримання необхідної точності при кількість параметрів системи більшому двох вхідний сигнал повинен складатися з декількох синусоїдних сигналів різної частоти. Зміна частоти вхідного синусоїдного сигналу забезпечується подільником частоти зі змінним коефіцієнтом ділення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 708.574 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Тимощук О. М. 
Структурний синтез надширокосмугового радіометричного комплексу контролю прибережних акваторій [Електронний ресурс] / О. М. Тимощук, О. А. Дакі, О. М. Коломієць // Водний транспорт. - 2018. - Вип. 1. - С. 13-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vodt_2018_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.13 Mb    Зміст випуску     Цитування
12.

Дакі О. А. 
Аналіз методів формування вимірювальних сигналів для контролю систем навігації та управління рухом засобів водного транспорту [Електронний ресурс] / О. А. Дакі, В. В. Штрибець, А. О. Трофіменко // Наукоємні технології. - 2019. - № 1. - С. 88-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nt_2019_1_14
Наведено результати аналізу існуючих методів формування вимірювальних сигналів для контролю технічного стану систем і комплексів навігації та управління рухом морських суден на прикладі радіотехнічних систем. Результати аналізу методів формування вимірювальних сигналів для контролю технічного стану систем і комплексів навігації та управління рухом морського транспорту, існуючих методів синтезу вимірювальних сигналів дозволили визначити їх недоліки та обгрунтувати наукову проблему контролю технічного стану систем і комплексів навігації та управління рухом морського транспорту при обслуговуванні за фактичним станом. Обгрунтовано необхідність впровадження для визначення технічного стану систем і комплексів навігації та управління рухом морських суден засобів синтезу полігармонійних вимірювальних сигналів з поліпшеними характеристиками. Серед певної низки переваг від використання таких сигналів найбільш суттєвими є значне скорочення часу, що виділяється на проведення вимірювання параметрів, збільшення міжповірочних інтервалів, підвищення точності відтворення форми сигналу, підвищення перешкодостійкості та точності визначення параметрів радіотехнічних систем спеціального призначення, що контролюються, тобто підвищення достовірності контролю їх технічного стану. Результати роботи дозволять розв'язати наукову проблему забезпечення достовірності контролю технічного стану систем і комплексів навігації та управління рухом морських суден при оптимальних часових характеристиках для забезпечення своєчасності та оперативності визначення можливих відмов при їх експлуатації та обслуговуванні за фактичним станом. Запропоновано використання полігармонійних вимірювальних сигналів для автоматизації процесу контролю технічного стану систем і комплексів навігації та управління рухом морських суден.
Попередній перегляд:   Завантажити - 498.076 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Дакі О. А. 
Метод розрахунку функції розподілу параметрів контролю радіонавігаційних комплексів засобів водного транспорту [Електронний ресурс] / О. А. Дакі // Авиационно-космическая техника и технология. - 2019. - № 2. - С. 76–84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2019_2_12
Показано, що застосування сучасних систем і комплексів навігації для управління рухом засобів водного транспорту дозволяє забезпечити безпечне судноплавство. Обгрунтовано, що правильна робота засобів навігаційного забезпечення - радіонавігаційних комплексів - залежить від їх технічного стану. Так, наявність у складі радіонавігаційних комплексів засобів водного транспорту великої кількості електронних елементів і радіоканалів й агресивне середовище їх експлуатації підвищують роль методів і приладів контролю та діагностування технічного стану радіонавігаційних комплексів під час експлуатації для забезпечення безаварійного функціонування засобів водного транспорту. При визначенні технічного стану радіонавігаційних комплексів засобів водного транспорту виникає відоме у практиці контролю складних систем протиріччя: забезпечення заданої достовірності інформації про технічний стан радіонавігаційних комплексів управління рухом засобів водного транспорту потребує збільшення обсягу та точності вимірювань при оцінюванні їх характеристик з одного боку, з іншого - відсутність методів автоматизації процесів синтезу вимірювальних сигналів та обробки відгуків на них для цього. У рамках зазначеного протиріччя актуальною науковою проблемою є розробка методів синтезу вимірювальних сигналів і обробки відгуків на них для підвищення достовірності та оперативності автоматизованого контролю технічного стану радіонавігаційних комплексів управління рухом засобів водного транспорту. Мета роботи - розробка методу розрахунку функції розподілу параметрів контролю радіонавігаційних комплексів засобів водного транспорту. Запропонована умовна функція розподілу, яка є основною кількісною характеристикою контролю радіонавігаційних комплексів засобів водного транспорту. Така функція містить усю інформацію про параметри контролю та дозволяє визначити технічний стан радіонавігаційних комплексів. Розроблений метод розрахунку функції розподілу параметрів контролю радіонавігаційних комплексів засобів водного транспорту. Такий метод пропонується використовувати при обгрунтуванні характеристик вимірювальних сигналів контролю радіонавігаційних комплексів засобів водного транспорту при експлуатації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 505.184 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Дакі О. А. 
Метод розрахунку критерію чутливості контролю радіонавігаційних комплексів засобів водного транспорту [Електронний ресурс] / О. А. Дакі // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2019. - № 2. - С. 184-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2019_2_27
Показано, що збої у роботі радіонавігаційних комплексів засобів водного транспорту під час руху за маршрутом можуть привести до значних додаткових витрат, що обумовлене відхиленням від визначеного маршруту. Обгрунтовано, що контроль технічного стану радіонавігаційних комплексів засобів водного транспорту на сьогодні є одним із способів підтримання їх у справному стані та істотно впливає на ефективність виконання ними поставлених завдань. Це пов'язано й з тим, що переважна більшість зазначених зразків радіонавігаційних комплексів засобів водного транспорту працюють у агресивному середовищі. Обгрунтовано, що оптимальні характеристики системи контролю технічного стану радіонавігаційних комплексів засобів водного транспорту необхідно розраховувати за умови забезпечення максимального (мінімального) значення відповідного критерію. Отже, постановка та розв'язання завдання розрахунку оптимальних характеристик зазначеної вище системи контролю передбачає визначення конкретних критеріїв синтезу. Мета роботи - розробка методу розрахунку критерію чутливості про технічний стан радіонавігаційних комплексів засобів водного транспорту. Сформульоване завдання визначення оптимального методу контролю технічного стану радіонавігаційних комплексів засобів водного транспорту. Оптимальний є такий метод, який при заданій апріорній області "відхилення" параметрів контролю, заданому рівні завади, необхідному часі контролю дозволяє максимально звузити апостеріорну область "відхилення" параметрів системи (або функції цих параметрів). Розроблений метод розрахунку критерію чутливості про технічний стан радіонавігаційних комплексів засобів водного транспорту. Такий метод запропоновано використовувати при обгрунтуванні оптимальних характеристик системи контролю технічного стану радіонавігаційних комплексів засобів водного транспорту при експлуатації. Подальші дослідження пропонується направити на обгрунтування та розрахунок інших критеріїв оптимальності та проведення їх порівняння.
Попередній перегляд:   Завантажити - 470.705 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Дакі О. А. 
Метод розрахунку критерію інформативності про технічний стан радіонавігаційних комплексів засобів водного транспорту [Електронний ресурс] / О. А. Дакі // Системи управління, навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 2. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/suntz_2019_2_4
Показано, що збої у роботі радіонавігаційних комплексів засобів водного транспорту (РНКЗВТ) під час руху за маршрутом можуть привести до значних додаткових витрат, що обумовлене відхиленням від визначеного маршруту. Обгрунтовано, що контроль технічного стану РНКЗВТ на сьогодні є одним із способів підтримання їх у справному стані та істотно впливає на ефективність виконання ними поставлених завдань. Це пов'язано й з тим, що переважна більшість зазначених зразків РНКЗВТ працюють у агресивному середовищі. Обгрунтовано, що оптимальні характеристики системи контролю технічного стану РНКЗВТ необхідно розраховувати за умови забезпечення максимального (мінімального) значення відповідного критерію. Отже, постановка та розв'язання завдання розрахунку оптимальних характеристик зазначеної вище системи контролю передбачає визначення конкретних критеріїв синтезу. Мета даної роботи - розробка методу розрахунку критерію інформативності про технічний стан РНКЗВТ. Сформульоване завдання визначення оптимального методу контролю технічного стану РНКЗВТ. Оптимальний є такий метод, який при заданій апріорній області "відхилення" параметрів контролю, заданому рівні завади, необхідному часі контролю дозволяє максимально звузити апостеріорну область "відхилення" параметрів системи (або функції цих параметрів). Розроблений метод розрахунку критерію інформативності про технічний стан РНКЗВТ. Такий метод запропоновано використовувати при обгрунтуванні оптимальних характеристик системи контролю технічного стану РНКЗВТ при експлуатації. Подальші дослідження запропоновано направити на обгрунтування та розрахунок інших критеріїв оптимальності та проведення їх порівняння.
Попередній перегляд:   Завантажити - 314.298 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Ганношина І. М. 
Метод автоматизації процесу визначення маршруту судна при плануванні переходу [Електронний ресурс] / І. М. Ганношина, О. А. Дакі // Системи обробки інформації. - 2019. - Вип. 2. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2019_2_13
Запропоновано підхід до автоматизації процесу визначення маршруту судна, що враховує маневрені характеристики судна, потреби в паливі та вплив факторів навігаційно-гідрографічної обстановки для підвищення якості планування переходу. З метою підвищення обгрунтованості та оперативності планування переходу судна пропонується для кожного з варіантів плану переходу судна автоматизовано визначити маршрут руху судна. Багатокритеріальна задача вибору варіанта маршруту судна з певної кількості варіантів вирішується із застосуванням методу аналізу ієрархій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 563.896 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Тимощук О. М. 
Метод оптимізації параметрів вимірювального полігармонійного сигналу з використанням функції лагранжа [Електронний ресурс] / О. М. Тимощук, О. А. Дакі // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2019. - № 2. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2019_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 421.875 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Тимощук О. М. 
Метод синтезу вимірювального сигналу з будь-якою кількістю точок перемикання [Електронний ресурс] / О. М. Тимощук, О. А. Дакі // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2019. - № 3. - С. 176-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2019_3_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 453.624 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Дакі О. А. 
Метод динамічного програмування щодо синтезу вхідного вимірювального сигналу для контролю технічного стану радіонавігаційних комплексів [Електронний ресурс] / О. А. Дакі // Авиационно-космическая техника и технология. - 2019. - № 3. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aktit_2019_3_9
Показано, що застосування сучасних систем і комплексів навігації для управління рухом засобів водного транспорту дозволяє забезпечити безпечне судноплавство. Обгрунтовано, що правильна робота засобів навігаційного забезпечення - радіонавігаційних комплексів - залежить від їх технічного стану. Обгрунтовані та досліджені математичні вирази щодо розрахунку параметрів вхідних вимірювальних сигналів для контролю технічного стану радіонавігаційних комплексів. Наведені результати аналізу методів визначення технічного стану радіоелектронних засобів, в основу яких покладені дослідження їх динамічних характеристик. Показано, що для збільшення коефіцієнту перешкодостійкості радіонавігаційних комплексів застосовують інерційні блоки (елементи), що підвищує час на проведення контролю гармонійним сигналом типу синуса або косинуса. Уникнути цього недоліку можливо при використанні тестових сигналів з нормованим спектром, що представляють собою суму певної кількості корисних гармонік - тестових сигналів складної форми. Мета роботи - розробка методу динамічного програмування щодо синтезу вхідного вимірювального сигналу для контролю технічного стану радіонавігаційних комплексів засобів водного транспорту. Отримане рекурентне співвідношення пропонується використовувати для визначення характеристик вимірювального сигналу в тому випадку, коли проводиться безперервний контроль вихідного сигналу. Для цього потрібно замінити інтеграл у виразі для критерію синтезу відповідною інтегральною сумою. Метод динамічного програмування при використанні персональних комп'ютерів, порівняно з іншими методами, володіє перевагою, оскільки дозволяє використовувати при розрахунках циклічну програму. Однак, хоча в методі динамічного програмування на кожному етапі необхідно розраховувати та запам'ятовувати тільки одну функцію, при значній кількості "координат" (при значній кількості параметрів контролю та достатньо складної систем і комплексів навігації та управління рухом морських суден) об'єм розрахунків може бути дуже великим.
Попередній перегляд:   Завантажити - 473.956 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Дакі О. А. 
Методи синтезу вимірювальних сигналів з нормованим спектром [Електронний ресурс] / О. А. Дакі // Радіоелектронні і комп’ютерні системи. - 2019. - № 2. - С. 89-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/recs_2019_2_11
Відомо, що вимоги до оперативності та якості проведення операцій з контролю технічного стану складних систем підвищуються у зв'язку з переведенням систем і об'єктів на експлуатацію за технічним станом. Розглянуто наявність у практиці контролю технічного стану складних систем протиріччя, а саме забезпечення заданої достовірності інформації про технічний стан радіонавігаційних комплексів управління рухом засобів водного транспорту потребує збільшення обсягу та точності вимірювань при оцінюванні їх характеристик з одного боку, з іншого - відсутність методів автоматизації процесів синтезу вимірювальних сигналів та обробки відгуків на них для цього. Традиційними вимірювальними сигналами для контролю технічного стану радіотехнічних систем є синусоїдні коливання. Проте такий підхід потребує значної працеємності контролю та призводить до зниження оперативності його проведення через необхідність введення інерційних блоків для підвищення перешкодозахищеності. Уникнути даного недоліку можливо за рахунок використання багаточастотних сигналів з нормованим спектром - полігармонійних сигналів. Вони представляють собою суму певної кількості корисних гармонік, модульовані сигнали з нормованим спектром і різні форми бінарних сигналів. Тому актуальною науковою проблемою є розроблення методів синтезу полігармонійних вимірювальних сигналів і обробки відгуків на них для підвищення достовірності та оперативності автоматизованого контролю технічного стану радіотехнічних систем. За результатами аналізу вимірювальних сигналів та відомих методів синтезу вимірювальних сигналів запропоновано результати дослідження предметної області, які включають в собі дослідження методів синтезу вимірювальних сигналів з нормованим спектром з метою удосконалення процесу автоматизованого контролю технічного стану радіотехнічних систем. Крім того, наведено особливості проведення експериментальної перевірки отриманих теоретичних результатів і розроблення рекомендації щодо їх впровадження для автоматизованого контролю технічного стану радіонавігаційних комплексів управління рухом засобів водного транспорту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 883.128 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського